Door Harrie van Hal op 19 september 2023

Het Roosendaals Treffen

Op zondag 17 september 2023 werd door de gemeente Roosendaal op initiatief van enkele raadsleden, waaronder onze fractievoorzitter Björn Rommens, na afwezigheid tijdens de Coronaperiode en de nasleep daarvan weer een Roosendaals Treffen georganiseerd.

Op deze droge, maar niet al te zonnige dag, prima weer dus, werd het verenigingsleven uit de gemeente vanaf 12.00 tot 17.00 uur in de gelegenheid gesteld haar activiteiten dan wel bestaansreden voor de bewoners van Roosendaal – en daarbuiten hoop ik – over het voetlicht te brengen.

Zo ook de politieke partijen uit Roosendaal. Zij aan zij samenwerkend met GroenLinks heeft de PvdA zich aan de bevolking gepresenteerd en waar nodig aan vragers uitleg gegeven waar wij als ‘Verenigd Links’ mee bezig zijn, wat onze standpunten zijn en wat wij als gewenste ontwikkelingen graag in Roosendaal zouden zien en waar wij ons voor inzetten om te realiseren

Kortom, we zijn (weer) gezien en gehoord, wat ook het doel is van het Roosendaals Treffen. Conclusie: een geslaagde middag.

Harrie van Hal

Hier is Harrie van Hal, en hij woont in het centrum van Roosendaal.

Meer over Harrie van Hal