Over ons

De PvdA is een vereniging van met leden die samen bepalen wat er moet gebeuren. Die leden zijn actief in meer dan 500 plaatselijke afdelingen en twaalf gewesten. Afgevaardigden uit die plaatselijke afdelingen vormen samen het Congres, het hoogste orgaan van de PvdA.

De PvdA in Roosendaal is ook zeer actief in allerlei geledingen. In de gemeenteraad zijn we met 2 mensen vertegenwoordigd, Michael Yap en Karim Ahlalouch. Daarnaast krijgt de fractie in de gemeenteraad ondersteuning van een tweetal burgerleden, Eric Stroop en Ron Bouquet.

Ons verkiezingsprogramma ‘2018-2022’: Samen voor #1Roosendaal. Een Roosendaal voor iederéén! – Roosendaal kan nog zoveel beter!

Meer informatie?

Informatie over de afdeling PvdA Roosendaal via voorzitter Kees Jongmans.

Informatie over de Fractie PvdA Roosendaal via Michael Yap.

De PvdA nieuwsbrief ontvangen? Meld je hier aan.

Postadres: Bloemenmarkt 12, 4701 JB Roosendaal.

Historie PvdA

Het archiefonderzoek door Sjoerd van der Veen, zie zijn webplek.

PvdA Ombudsteam

Het Ombudsteam is te bereiken via 06 255 66 383 . Heeft u liever contact met het ombudsteam via de mail? Dat kan hier.

Daarnaast houdt het Ombudsteam spreekuur aan de Hoogstraat 126 (in het gebouw van het Kellebeek College). U kunt hier dan zonder afspraak terecht op:

-maandagmorgen van 10.30-12.30 uur

-dinsdagavond van 19.30 – 21.30 uur

-vrijdagmiddag van 13.30 – 15.30 uur

Waarom een Ombudsteam? Ombudsteams zijn in het leven geroepen om mensen te helpen die met een probleem zitten, waar ze zelf de oplossing niet voor kunnen vinden. De PvdA wil ook buiten verkiezingstijd dichtbij de mensen blijven staan op lokaal niveau. Op deze manier willen we onze lokale zichtbaarheid en betrokkenheid vergroten.