Verkiezingsprogramma 2018

Samen voor #1Roosendaal. Een Roosendaal voor iederéén! – Roosendaal kan nog zoveel beter! Lees alles hierover in ons Verkiezingsprogramma PvdA Roosendaal GR2018.

Samen met onze inwoners en organisaties werken we al dag in dag uit aan één Roosendaal, een Roosendaal voor iedereen. In dit verkiezingsprogramma doen we voorstellen die de komende jaren
extra aandacht verdienen.

Voorstellen waarmee we samen onze gemeente, de stad Roosendaal, en de prachtige dorpen Nispen, Wouw, Heerle, Wouwse Plantage en Moerstraten nog mooier maken voor iedereen en we de verschillen overbruggen en verkleinen. Dat doen we niet alleen, maar met z’n allen. Dat kan als we ervoor zorgen dat we een aantal dingen regelen in het algemeen belang: dat je een eerlijke kans hebt op goed onderwijs, goed werk, goed wonen en goede zorg. En als het dan een keer echt niet lukt, dan zijn we er voor je. Bovenal is veiligheid de basis, want alles kan nog zo goed geregeld zijn: als je je niet veilig voelt in je eigen buurt, heeft de rest niet zoveel zin. Daar investeren we dus in. Een zeker bestaan voor iedere Roosendaler staat voorop. Vanuit rechtvaardigheid, solidariteit en duurzaamheid verantwoorden we onze keuzes.

Jij bepaalt de toekomst van Roosendaal op 21 maart! Een Roosendaal voor iedereen.

Verkiezingsprogramma PvdA Roosendaal GR2018